15. joulukuuta 2012

Sisustushaaveita: Lintutapetti.

Mulla on ollut jo pitkään joku juttu lintutapetteihin. Muutkin lintuaiheiset asiat ovat kivoja, mutta lintuaiheinen tapetti on painanut mieltä jo siis pitkään, ehkä voi sanoa jopa vuosia (ainakin kuukausia). Lintutapettikorttia vilautin jo tekstissä valkoisista seinistä viime tammikuussa.

Mä en siis ole ihastunut mihinkään tiettyyn lintukuvioiseen tapettiin, vaan aina lintutapetin nähdessäni mä jään sitä toviksi katsomaan ja mietin, että lintutapetti voisi olla mukava. Nyt ollaan siis päätymässä taas siihen, että tulevan talon seinät on valkoiset - paitsi ne, jotka ovat jonkun muun väriset tai tapetoitu lintutapetilla. Mä olen ajatellut, että siinä "mun huoneessa" olisi toki muuten valkoiset seinät - mutta jossakin kohdassa olisi lintutapettia.

Näen valkopohjaisen tapetin, jossa on vaaleanvärisiä lintuja, vai olisko vain mustalla lintujen ääriviivat, näenkö lintuhäkkejä, ei en näe, vapaita lintuja vaalealla pohjalla, näen räväkän värisen lintutapetin, mutta pysyn kovana ja näen taas vaalean lintutapetin....

http://www.walnutwallpaper.com/store_content/gallery/GardenBirdsInSitu.jpg
Louise Body Wallpaper
Osborne&Little. / Nina Campbell
housetohome.co.uk

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista. Ilahduin!