15. syyskuuta 2012

Gwyneth vie minut taas kauppaan.

Mä olen tosi huono hajuvesien kanssa. Muutaman vuoden välein ostan putelin ja niiden loppuunkuluttaminen on työlästä. Kerran olen saanut pullon tyhjäksi ja kaksi kertaa melkein ...ja nämä ovat kaikki olleet Hugo Bossin puteleita. Hääpäivänäkin korkkasin Hugo Bossin. Luottohajuvesimerkkini siis. Niin ja siis pointti on se, että ihana Gwyneth Paltrow on ryhtynyt Hugo Boss Nuit-tuoksun mainostytöksi. Gwyneth ja minä ollaan niin samiksia. Käytetään sinivalkoraidallisia paitoja ja tuoksutaan Hugo Bossilta. Jos mun ekoputelipäätös ei aiheuta valtavia eettisiä hajuvesi-tuskia, niin joudun ainakin käymään tuoksuttamassa Nuittia kaupassa. Minut taitaa pelastaa se, että kyseessä on ns. iltatuoksu ja se on varmaan liian vahva minulle.



Max Factor on myös saanut Gwynethin tulevaan mainoskampanjaan kasvoksi, mutta meikeissä ekoputelipäätös kyllä pitää. Olisi Gwyneth voinut antaa kasvonsa jollekin ekomeikkimerkille. Olen vietävissä. Olisin ostanut.

Keväisen Gwynethin Holly & Whyte Lindex-kampanjan  jälkeen löysin muutenkin  Lindexin. Jos ostaisin vaatteita, voisin niitä Lindexiltä ostaa. Ajattomia, perusmalleja ja värejä on heillä ollut esillä - muutakin kuin ihana Holly & Whyte-mallisto. Mallistoon on tullut uusia tuotteita myös tähän syksyyn.

On se ihana. Joka viikko saan edelleen Gwynethiltä sähköpostia ja aina vaan tykkään.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista. Ilahduin!