12. tammikuuta 2014

Treeniviikko 2 / 2014.

Toinen treeniviikko oli aikasen hallitsematonta häsläämistä. Positiivista oli uimisen aloittaminen ja hiukan uskalsin vapariakin kokeilla. Joitakin uimaharjoitteita muistin vielä kurssilta. Hommaa on tuon uimisen kanssa paljon (paino sanalla paljon). Voi pojat. Uinnissa en ole vielä mittailut matkoja, vaan uinut aktiivisesti tunnin. Eilen eli lauantaina oli tarkoituksella lepopäivä. Tänään oli tarkoitus käydä juoksemassa. Nyt tulee taas se seli-seli-osuus. Hääjuhlista kotiudumme eilen yöllä vasta ennen yhtä. Koira oli tosi levoton ja lähdin sen kanssa vielä ulos yöllä ennen neljää. Sitten pyörin ja valvoin kuuteen. Kahdeksan jälkeen koira tuli kertomaan, että se ois aamu taas. Kauhia väsymys ollut koko päivän. Vanhuus ei tule yksin. Olen kuitenkin tsempannut nukkumatta, jotta pääsee heti takaisin normaaliin päivärytmiin. Mä olen aika tarkka mun yöunista ja en haluaisi niistä koskaan luopua. Eiliset juhlat olivat yhden yön arvoiset, mutta kyllähän se aina harmittaa, kun hommat ei mene niin kuin oli suunnitellut. Joo, mä tiedän, että vieläkin voi lähteä lenkille - mutta olen syönyt tänään kaikkea sellaista, jota juoksupäivänä ei syödä. Koiran kanssa vielä piipahdetaan pakkasessa. Onneksi maanantaina voi aina aloittaa uuden elämän.

Ma: uinti 1h + pyöräily (koti-apteekki-uimahalli-kauppa-koti) 15,6km
Ti:  kävely 11,13km
Ke: sali (yläkroppa), soutu 4km, juoksumatto 30min (3x10min nousevalla vauhdilla 8.5km, 9km, 9.5km/h)
To: uinti 1h + pyöräily (koti-kokous-uimahalli-sairaala-koti) 25,7km
Pe: spinning 75min, sali (perusohjelma), bodybalance 55min
La: suunniteltu lepo
Su: suunnittelematon lepo

Viikon treeniplussat:
+ uinti aloitettu
+soututreenin toisto
+ kaksi salikäyntiä
+bodybalance
+hyötyliikunta pyörällä

Viikon treenimiinukset:
- kehonhuolto uupuu
-sunnuntai
-pidempi pyörälenkki uupuu
-juoksu uupuu
-suunnitelmallisuus puuttuu

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista. Ilahduin!