26. maaliskuuta 2012

Gwyneth loves stripes.

Mä yritän olla uskomatta kaikkia mainoksia. Kosmetiikassa olen mennyt piiiiitkäään askeleen eteenpäin, kun luomumömmöihin siirtymisen jälkeen ihan automaattisesti vaan naureskelen näille uskomattomille kauniimmaksi-nuoremmaksi-onnellisemmaksi-hömppämainoksille.

Vaatteita mä ostan niin harvakseltaan, että vaatemainosten uhriksi en yleensä ole joutunut - ainakaan pahasti. Nyt sitten kuitenkin viikonvaihteen Virossa ja nyt Lahdessa olen lumoutuneena katsonut näitä Gwynethin Lindex-mainoksia, joissa hän on sinivalkoraidoissa. Olen pystynyt kuitenkin pitämään itseni poissa Lindexiltä.

Tänään sitten kuitenkin muistin Gwynethin ja menin käymään ensimmäistä kertaa ikinä Lindexin nettisivuille ja siellä Gwyneth kertoo: "I love stripes. I wear stripes almost every day." Niin minäkin! Mäkin rakastan raitoja ja käytän niitä melkein joka päivä. Me ollaan niin samiksia. Ei ole mainosmiehen kirjoittamaa tekstiä, vaan suora quote Gwynethiltä. Muuta en suostu uskomaan. Mun täytyy mennä käymään Lindexillä.

P.S. Mä ostin eilen sen Gwynethin keittokirjan. Olen vasta paijannut sitä, mutta joku päivä ehdin sitä toivottavasti lukeakin. 

Kuva: http://www.lindex.fi/

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista. Ilahduin!