30. tammikuuta 2012

Ihana kosteus!

Luomukosmetiikkaan siirtyminen on edennyt taas pari askelta. Kasvonaamio ja huulirasva käytettiin loppuun, joten uusille tuli tarvetta.

Aivan taivaallinen kosteuttava kasvonaamio löytyi vahingossa Bio Beuate by Nuxe:lta. Jos osaat käyttää öljyä ihonhoidossa, niin tää on varmaan melkein yhtä hyvä kuin oikeat öljyt. Kasvot eivät tarvitse rasvaa naamion jälkeen, iho on niin ihanan tuntuinen ilmankin.  Mainoskuva alla. Mitä suurimmat suositteluni tuotteen puolesta.

Huulirasvan valitsin Laveralta ja se on ihan yhtä mukavan kosteuttava kuten muutkin Laveran voiteet, joita olen käyttänyt luomu-uskoon tultuani. Huulirasvassa on myös kevyesti väriä ja vaihtoehtoja oli useita. Kasvovoidetta esittelin jo aikaisemmin ja se on niin mun talvirasva, että sitä on toinen putilo jo odottamassa. Laveran vartalovoide on myös hyvää, mutta keholle mä tarvitsen talvella kunnon perusvoidetta apteekista ja sitä on ostettu nyt kilon pönäkkä kotiin. On kuitenkin mukava välillä levitellä normivartalovoidetta, joka tuoksuu ihanasti appelsiinille - ei sairaalalle. Antaa siis pakkasten tulla! Mä olen valmistautunut rasvapurkkieni kanssa ja nyt mulla on huippukosteuttava kasvonaamiokin. Eikä yhtään kemikaaleja. Näin ne hommat etenee!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista. Ilahduin!