5. lokakuuta 2012

Anteeksi!

Aina välillä tulee käytyä katsomassa hakusanoja, joilla satunnaiset lukijat löytävät tänne sivulleni. Nykyään tilastoissa on paljon rakentamisaiheisia hakuja. Olen pahoillani, että olen käyttänyt kaikkia sanoja, joita en edes ymmärrä ja aiheutan teille kaikille rakentajille turhaa vaivaa ja seikkailua täällä seuraan sivusta rakentamista-blogissa. Nyt viime viikkoina näyttää tälle sivulle saapumisen suurimpia syitä olleen autotallin rakentaminen ja varsinkin sen kattoon liittyvä tematiikka sekä höyrynsulkumuovi. (Nyt mä kirjasin sen höyrynsulkumuovin taas tuohon ja sit tähän sulkuihin taas uudestaan...) Jos tässä kehtaa vinkkejä rakentajille jakaa, niin kannattanee mennä mieluummin kirjastoon tiedon hakuun kuin uskoa googlea tai palkatkaa vaan suoraan se ammattilainen paikalle. Minä en toki mitään rakentamisesta tiedä ja ei soisi minun mitään tiedonhakuvinkkejä täällä edes jakelevan, varsinkaan höyrynsulkumuovista. Hups, I did it again!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista. Ilahduin!