17. kesäkuuta 2012

Raksapäivä 59 - toinen kerros.

Kellarikerroksen päälle on asennettu ontelolaatat, joten siinähän on katto!
Jimi testailee näkymiä. Jimi tykkäisi katsella ikkunasta, mutta meillä kotona hällä ei ole sellaista mahdollisuutta ollut. Jatkossa on. (Tää on kyllä siis oviaukko.)
Meillähän on jo toinenkin kerros eli katutaso on saavutettu. Tähän tulee joskus sitten ne hiukan tukevammat rappuset.
Jimi testitassuttelee uutta kerrosta. Jimi seisoo siis tulevassa keittiössä. Tästä hahmottaa , että katutaso on nyt saavutettu. Katu menee siis tuossa raksan ja taustalla olevan sinisen talon välissä. Tuo aukko seinässä on ovi, josta mennään vierashuoneeseen ja sen kautta varastotilaan, jossa ovat myös kaikki nämä sähkö- ym. keskukset.
Lopullinen sähkökeskus on nyt myös asennettuna. Meillä on siis sähköt (mittarointi kuitenkin vasta huomenna), vesi sekä kaapeli (netti/TV) jo olemassa.
Vaimoa tullut ikävä tai sitten laitettu muistiin, että kuka se nainen on siellä paikassa, jossa käydään pari tuntia yössä kääntymässä.

J.K. Ontelolaattojen asennuksen jälkeen on tehty holvin raudoitusta ja holvihan meillä tehtiin siis ontelolaatoilla. Tällaista kaikkea toi rakentaja mulle kertoo ja mä olen ihan vaan, että jaahas, jaahas. Sitten mä kirjoitan tänne blogiin, että meille on asennettu antura katoksi (vaikka mä tiedän kyllä mikä on antura, mutta kun menee termit sekaisin). Rakentaja epäili, että tän blogin lukijat ei usko mun oikeasti ikinä raksalla käyneenkään. Tää ei olekaan oikea raksablogi, niitä oikeita löytyy tuosta sivupalkista. Tämä on yhteinen oppimismatkablogi läpi raksaprojektin. Toivottavasti pysytte mukana!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista. Ilahduin!